Mina studier

Vårda dina kundrelationer

Framgångsreceptet är att i kontakt med dina kunder agera på ett sätt som överträffar deras förväntningar.

Längd

1 dag

Pris

4 900 SEK exkl. moms

Studieformat

Distans

Beskrivning
Förkunskaper
Intyg, certifiering
Utbildningen ger dig en mängd olika verktyg i att tillfredsställa kundernas krav på god service. Du får såväl praktiska som teoretiska verktyg i att hantera olika kundtyper och en förståelse för den professionella rollen. Den vänder sig till dig som har kundkontakter, inom eller utom företagets väggar.

Axplock från utbildningen:

  • Vad är service?
  • Professionalism
  • Olika kundtyper
  • Problemlösning
  • Konflikthantering
  • Gåvoprincipen
  • Kränkningar
  • Intern och externs service
  • Negativ eller positiv spiral
  • Förtroendekapital
  • Wundt - tolkning av budskap
  • Kommunikation
  • Kroppsspråk
Utbildningen vänder sig till alla i verksamheten som träffar kunder - inga förkunskaper krävs
Efter utbildningen erhålles intyg
Beskrivning
Utbildningen ger dig en mängd olika verktyg i att tillfredsställa kundernas krav på god service. Du får såväl praktiska som teoretiska verktyg i att hantera olika kundtyper och en förståelse för den professionella rollen. Den vänder sig till dig som har kundkontakter, inom eller utom företagets väggar.

Axplock från utbildningen:

  • Vad är service?
  • Professionalism
  • Olika kundtyper
  • Problemlösning
  • Konflikthantering
  • Gåvoprincipen
  • Kränkningar
  • Intern och externs service
  • Negativ eller positiv spiral
  • Förtroendekapital
  • Wundt - tolkning av budskap
  • Kommunikation
  • Kroppsspråk
Förkunskaper
Utbildningen vänder sig till alla i verksamheten som träffar kunder - inga förkunskaper krävs
Intyg, certifiering
Efter utbildningen erhålles intyg
Inga tillgängliga datum för den valda kursen

Vi anpassar din utbildning

 

Kontakta oss för frågor eller offert