Mina studier

Service och bemötande för hygien- och städpersonal

Vilka förväntningar möter du och hur agerar du bäst när du möter din kund?  För ett väl utfört arbete måste dialogen mellan kunden och utövaren fungera smidigt. 

Längd

2 dagar

Pris

6 500 SEK exkl. moms

Studieformat

Lärarledd

Beskrivning
Förkunskaper
Målgrupp
Intyg, certifiering
Vi skapar förtroende hos kunden genom goda relationer och professionellt bemötande och genom att se till att den tjänst som levereras motsvarar kundens förväntningar och ännu hellre överträffar dessa. Detta leder i sin tur till vinster i form av goda kundrelationer, personal som trivs och en omsättning som ökar. I denna utbildning  ger vi dig genom teoretiska och praktiska övningar, verktyg att kommunicera och agera förtroendegivande .
Inga särskilda förkunskaper krävs
Utbildningen riktar sig till dig som arbetar inom ett serviceyrke.
Efter avslutad utbildning erhålls utbildningsintyg
Beskrivning
Vi skapar förtroende hos kunden genom goda relationer och professionellt bemötande och genom att se till att den tjänst som levereras motsvarar kundens förväntningar och ännu hellre överträffar dessa. Detta leder i sin tur till vinster i form av goda kundrelationer, personal som trivs och en omsättning som ökar. I denna utbildning  ger vi dig genom teoretiska och praktiska övningar, verktyg att kommunicera och agera förtroendegivande .
Förkunskaper
Inga särskilda förkunskaper krävs
Målgrupp
Utbildningen riktar sig till dig som arbetar inom ett serviceyrke.
Intyg, certifiering
Efter avslutad utbildning erhålls utbildningsintyg
Inga tillgängliga datum för den valda kursen

Vi anpassar din utbildning

 

Kontakta oss för frågor eller offert

023-584 50